tisdag 29 september 2009

Lite inredning












Inget peppar upp mig så bra som (choklad och) inredning.
Därför tänkte jag nu blogga om det, ty min blogg är en förlängning av mig.
Dessutom kan det bli lite kul att se om ni också hamnar i en obekväm tystnad eller kommenterar med "eh... jasså...jaha, det blir eh... väl... fint.
I alla fall. I vardagsrummet:














Ska vi ju som sagt måla blått (Duck Egg Blue till och med):

Men vilken 70-talstapet (yes, du läste rätt!) kan då passa i ungarnas lekrum som ligger i fil med vardagsrummet?:


(Det är alltså fondtapeten som ska ersättas)
Ska man köra på det blåa, eller på snyggt rosa? Eller på orange?










Vad tycker ni?
(Gud så obekvämt när man sitter framför datorn och bara "Skojar hon? Det är ju så fult med 70-tal. Måste jag kommentera? Men vad ska jag säga om jag nån gång kommer hem till henne och behöver säga nåt då? Shit vad jobbigt.)
Eller nja.
Ni kanske har riktiga liv och verkliga bekymmer?

5 kommentarer:

terry sa...

Mmm. Takfläkt.
För min del är det dött lopp mellan de två mest hysteriska. I luuuv 70-talstapeter.

milimina sa...

men den ljuvliga blå såklart! himmelsk :)

ak sa...

Jag lägger min röst på den småblommiga. Soet.

Julia sa...

Jag gillar molnen längst ner.

Anna sa...

Helt klart den med blå moln. Underbar!