tisdag 27 oktober 2009

I am a bit too obsessed with my blog.

Nåja, den där rubriken blir ju jättetråkig om man inte har sett de tishor (tydligen slang för t-shirts) som finns med ett "I *hjärta* my blog". Jag vill ha en med ovanstående rubrik på istället. Så, förklaring gjord.

I alla fall, jag stör mig på att jag lägger alldeles för mycket energi på min blogg (och ändå är den inte bra). Det stör mig som fan att om jag har ett dåligt inlägg överst (se nedan) blir jag stressad över det och vill skriva ett roligare, bättre, skarpare att ha överst. Vem bryr sig liksom?

Det stör mig att jag ibland känner "hur ska jag kunna blogga om det här" istället för att bara vara. Jag stör mig ännu mer på att jag inte ens kan skylla på mina läsare, ni skiter ju faktiskt fullständigt i om jag engagerar mig mycket eller lite.

Det är så sorgligt. Typ "jag vågar inte ge mig på att vara frilans som copy in this sucky economy, så jag fokuserar all min kärlek till det skrivna ordet till min lilla tufsiga blogg."

Sad.

Inga kommentarer: