onsdag 14 oktober 2009

Kriget kan börja

Idag är det onsdagskväll, och de flesta vet väl vad det innebär.
Just det. Blodigt, elakt och kallt krig mellan anhängarna av "Bonde söker fru" respektive "Arga snickaren". Förra veckan var det premiär för båda serierna, jag och min (singel)kompis Lisa diskuterade på msn:

Lisa: Vad är hammare mot grisar, bönder mot snickare, ilska mot kärlek?
Jag: Meh! Bondeanhängarna är ju bara pinsamma.
Lisa: Det är ju det som är grejen!
Jag: Min man säger att Arga snickaren är bäst. Vad säger din man? Ha ha ha ha!
Lisa: Din man ville ge er son namnet Enzo.
Jag: Touché

Ni ser vilka personangrepp de galna bondeanhängarna tar till? Inte fair play!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, tack för påminnelsen om att bönderna är ikväll. :-) /Veronica

Lisa sa...

du vet att jag har rätt. innerst inne så vet du om det.