fredag 16 oktober 2009

nationalteatern.

Jag är på väg till after work med två kompisar. Fast jag fuskade och stannade till hemma först. Där upptäckte noa och jag att kåldolmar och kalsipper finns på spotify, då blev vi så glada som bilden visar. Det är faktiskt helt ok att indoktrinera sina barn. Så länge det inte handlar om något hemskt, typ fågelskådning.

(Ja, jag vet att det här inlägget var rätt meningslöst. Men jag åker buss och har tråkigt. Men ni behöver inte oroa er, det kommer en meningslös uppdatering av min status på facebook också. Jag är ju trots allt åttiotalist. Märk väl att jag inte har fågelljudet, då hade ni kunnat följa min meningslöshet på ännu ett ställe. Nu kanske det vore dags att sluta rada meningar på varandra i världens längsta parentes?)

1 kommentar:

petra m. etra sa...

Meningsfullt var ordet.

Kåldolmar och kalsipper har ju en himla fin ton. Att det känns dåligt i magen att mobba degos. Att det är knasigt att kungarna skräpar medan andra släpar...



Heja K & K!