torsdag 12 november 2009

Sätt att förgylla en gråtrist torsdag



1. Ta på dig en skjorta som kräver att du har ett svart linne på dig. Hitta inga rena svarta linnen. Eller ok, jag äger bara ett svart linne. Det är mitt "partylinne". Det har glitter på sig.

2. Ta på dig det glittriga linnet.

3. Notera runt lunchtid att glittret har smetat av sig på brösten. Voilá! Party party en vanligt torsdag.






(Sen kan det hända sig så att någon kommer in i ditt rum samtidigt som du står och försöker få till en bra bild på dina tuttar. Jag fattar inte, jag har snygga boobs. Hur kan de bli så fula på bild?
Anyhow, ovan ser ni resultatet när jag liksom försöker mörka att jag ställt en mobilkamera i bokhyllan och står och åmar mig och har mig. Snart måste jag nog byta jobb.

Det slår mig dessutom nu att det här är andra gången jag bloggar om glitter på brösten. Är det normalt?)


Jag känner ärligt talat ett stort behov av att skriva ett långt och mycket pretentiöst inlägg snart. Två inlägg på en dag, ett handlar om bantning och ett om bröst. Bloggen so needs some pretto pronto!

2 kommentarer:

Anonym sa...

rotade mig fram hit och har nu suttit och läst i din blogg i långt mer länge än länge skulle vara långt. öhh.
jo. vahettere.
jag gillar den. den är ömsint, vacker, seriös, rolig och sarkastisk. skönt sådär :)
så jag bestämde mig för att komma tillbaka nån dag. så kan det gå.

Ellen sa...

Åh, tack så himla mycket. Vad fint sagt! Jag är så glad över alla mina läsare, så känn dig välkommen! :-)