onsdag 16 juni 2010

Helvetes jävla skit.

Min underbara morfar har fått cancer. Min underbara morfar som alltid har varit en av de absolut viktigaste människorna i mitt liv har två stora tumörer i njurarna med spridning av metastaser till lungorna och jag har gråtit hela dagen och tror inte jag fattar hur vi ska ta oss igenom det här. Vi vet inget om behandling eller prognos förrän efter samtal med onkologen imorgon, men stora tumörer och spridningar på en 87-åring låter ju inte så jävla positivt.

Fan fan fan fan fan. Precis när allt blir bättre, när maken fått jobb och Emmy fått plats på samma förskola som Noa går på, just då ska allt bara raseras igen.

3 kommentarer:

Maiden sa...

Usch - finns inte ord nog... Jag säger som dig: FAAAN!!! :-(
Massa kramar

Anna sa...

Neeeej. Åh, ska hålla tummarna som fan.

ak sa...

Jävla jävla sjukdom.