onsdag 9 juni 2010

Nog för att vi köpt hus, men det är ingen bondgård.

Vi har två katter, man kan ju tycka att det ska räcka för en familj där kattlåderensning känns som ett oöverstigligt projekt. Men gör det det? Knappast.

Istället surfar jag på köpsajter efter kattungar, hundvalpar, kaniner, höns. Förnuftet säger att vi ju redan har två katter, vi är inga hundmänniskor, vad ska vi med en kanin till och jag är ju rädd för fåglar. Men ändå. Jag är som ett litet barn, bara det att jag faktiskt har både pengar och mandat till att skaffa djuren. Jag har inga föräldrar som säger nej och stopp.

Just nu är jag mest inne på en kanin. Eller rättare sagt, just den här kaninen:













Hon heter tydligen Hilda och är en UNDERBAR familjekanin.
För bara 100 pix.

Ni kan ju fatta att situationen börjar bli ohållbar.
Så många söta djur. Så lite självbehärskning.

Inga kommentarer: