onsdag 18 augusti 2010

Anna Klara, jag sätter mitt hopp till dig!

Alltså, jag kan ju inte vara den enda som vill ha en sån här? Alla mina vänner bara "800 för en bambi-lampa, är du dum i huvudet eller?" (Ok, de kanske inte säger rakt ut att jag är dum i huvudet, men det går att läsa MELLAN RADERNA).

Den skulle passa så bra in i vårt fina blåa vardagsrum. Sen behöver jag bara de där dundersnygga djurkuddarna också. Och ljusslinga med pioner. Gud vilka cravings jag har, varför kan inte jag få vara rik?

Men i alla fall då, någon mer måste ju gilla denna skönhet. Eller är jag verkligen helt ensam?

9 kommentarer:

Maiden sa...

Hrm... jag vill ju inte säga att du är dum i huvudet men... Nja... det är inte riktigt min smak kan jag ju sträcka mig till att säga! ;-)

Tahira Faye sa...

Underbar. Min mamma har en sådan, och min son har kaniner i samma stuk.

leos mamma sa...

eeh. nu är jag ännu mer på pelles sida. sorry!

Ellen sa...

leos mamma - men att vi inte har i närheten av samma smak visste vi väl redan? :-)

Tjockalocka sa...

I love! Jag vill gärna ha! Funderar på en kanin också.

Och nästa köp är en knallrosa flamingo till balkongen (som har lila golv och gula stolar).

Jag är HELT med!

Ellen sa...

Hurra Jennie! Och Tahira. Jag är alltså inte ensam! :-)

Tjockalocka sa...

Ha ha - eller slå till på denna på ebay. Ett kap juh!

http://cgi.ebay.co.uk/THAI-HANDMADE-Deer-Wood-COCONUT-TABLE-LAMP-25-/170528900810?pt=UK_HomeGarden_Lighting_Lamps_Lighting_SM

ak sa...

Jahadå! Jag har både kanin och en svamp. Sneglar på en uggla. Kör på! Man ska ha sånt man blir glad av.

Anna sa...

Inte alls ensam, jag har trånat ett bra tag http://mercyfuck.wordpress.com/2010/03/11/follseonsk-nr-5/

*tänder min rosa flamingo*