måndag 15 november 2010

Tävling!

Ska vi tävla i vem som har haft en sämst dag hittills? Jag börjar:

Vaknade och insåg att det inte fanns något att äta hemma. Gravidhunger är inget att leka med, så jag gjorde mig i ordning och skulle åka och handla. På väg till bilen halkade jag på vår livsfarliga trappa och smällde i höften rejält. Hungrig som jag ändå var bestämde jag mig för att ändå försöka komma iväg och handla, men nehej! Bilen startade inte.

Så nu sitter jag här och är vanvettigt hungrig, har ont i höften så jag bara vill gråta och kan inte få hem barnen som slutar förskolan om 45 minuter.

Vem vill vara med i tävlingen? Lämna ert bidrag nedan.

1 kommentar:

Mor Grön sa...

*mooohaha* du är SÅ chanslös.

Jag har helt ärligt ägnat fyra timmar åt at försöka få ett hysteriskt skrikande barn att ta på sig regnkläder (alternativtkunna tänka sig att stanna inne istället).

Då menar jag inte 4 timmar som i överdriven-metafor-för-längeutan 4 timmar som i 4 fucking timmar.

Ska man arbeta med autism ska man göra det i ett land med stabilt väder.

Giv mig styrka!