fredag 31 december 2010

499

Näe, jag har egentligen inget att säga. Men om det femhundrade inlägget ska bli ett "gott nytt år" så behöver jag ju ett innan dess. Så jag slänger bort det på ett sånt här, där jag egentligen inte har något att säga.

Men jag kan ju fråga. Vad ska ni göra ikväll? Eller vad gjorde ni ikväll/igår/i förrgår, om ni nu mot förmodan inte sitter och läser bloggar på nyårsafton. Dvs: hur firar ni avslutet av det förhatliga 2010?

Själva ska vi äta sushi och chevretoast och chokladpannacotta hemma hos vänner. Ha barnen vakna till tolvslaget. Försöka se fyrverkerier från grannarna eftersom vi inte köpt några själva. Ungefär så. Lagom, trevligt och även om menyn är märkligt komponerad så följer den devisen "Är det gott? Ja, det är det!".

Förresten såg jag nu att Sound of Music börjar klockan ett och håller på tills vi ska åka. Score!

Inga kommentarer: