torsdag 27 januari 2011

En fråga.

Uppenbarligen, ack så jävla tydligt, har jag hamnat i någon bubbla nu som gör att jag bara kan skriva om mitt tillstånd, mina barn eller det kommande barnet. Jag är jävligt ledsen, jag hade inte planerat att bli såhär stereotypt gravid, men tja... shit happens.

Frågan är ju då om jag ska blogga mindre och bara skriva när jag har något vettigt att säga. Eller om jag ska fortsätta och ni får stå ut med uppdateringar om foglossning och bebisnamn.

Jag får suga på det ett litet tag känner jag. Nu ska jag ta Ajaxflaskan i högsta hugg och städa huset. Eller rättare sagt, dammtorka alla fria ytor och sniffa rengöringssprej och bli så trött av det jobbet att jag inte ens orkar sopa upp de enorma mängder damm och smuts som hopar sig vid fötterna. Men det är ju bättre än inget, eller hur?

6 kommentarer:

Jag sa...

skriv när du känner för det, skriv vad du vill skriva. jag tänker iaf fortsätta läsa oavsett vad du skriver om. =)

Sofie sa...

Fortsätt skriva! Jag ska själv bli mamma till sommaren och tycker det är befriande med vettiga föräldrar som bloggar om både det ena och det andra.

Moni sa...

Jag tycker alla dina inlägg är roliga - även om de handlar om foglossning, graviditet mm. Så fortsätt skriva:)

Christina sa...

Ja, skriv för sjutton - oavsett ämne!

Här är några flicknamnsförslag, förresten:
Mimmi, Nanna, Karin, Isa, Lea, Mika.

Anonym sa...

Men ta bort de hemska blommorna, det går inte att läsa texten!

Ellen sa...

Tack hörrni!

Men Anonym - jag fattar inte. Texten står ju på vit bakgrund, påverkas du ändå av blommorna en bit ifrån?