lördag 11 juni 2011

Alltså.

(Mest överanvända rubriken ever. Min svenska är inte på topp här i bloggen känner jag, men jag måste ju få vara ungdomlig och hipp - ha ha! - någonstans)

Men i alla fall då: alltså, är det normalt att vara rynkig som ett russin vid blott 27 år? Jag menar nu inte bekymmersrynkorna i pannan, de har funnits där sedan tidiga tonåren. Men nu finns det skrattrynkor vid munnen och skrattrynkor vid ögonen och jag känner att det borde vara minst 10 år bort?

Det här med botox, är det verkligen så skadligt som folk säger? Och ifall fallet är så, måste jag alltså sluta skratta? Det blir nog svårt i såna fall, jag är ju så jävla rolig. Tycker jag själv då.

Ett annat tips kan ju vara att typ, sminka av sig? Men jag är alltid så trött när jag lägger mig att "ta av mig linserna" känns som en bedrift.

2 kommentarer:

Hannah sa...

Så länge det är skrattrynkor och inte bitter-rynkor så tycker jag inte du ska överväga botox. Hur galen kommer du inte se ut om ditt ansikte inte kan visa glädje, liksom? :)

Ellen sa...

Så det är bara att sluta skratta alltså? Svårt. Tur att övriga i min familj har så kass humor.