tisdag 12 juli 2011

Rapport fran Hamburg

Ni bara dör av förväntan; hur gick det nu första dagen? Skitbra, I tell you! Det kan ju bero pa att vi har världens bästa barn, eller sa beror det pa att vi mutade the hell out of them. Fram till Hamburg kom vi i alla fall helt utan bekymmer (förutom en liten aksjukekräka i början). I Hamburg kan man ju notera att tyskar inte direkt har bra smak. Varesig det gäller kläder eller mat.

Imorgon: Frankrike! Känns lite roligare än Tyskland maste jag säga. Förvisso skulle jag bli dömd för hets mot folkgrupp om jag yppade vad jag egentligen tycker om Tyskland, sa jag kanske inte är rätt person att döma.

Nu: sovdags! Vi gick upp klockan fyra imorse och ska upp halv sex imorgon.

1 kommentar:

Jenny sa...

Kollar för tillfället Apprentice UK S06, där en av deltagarna som just fått veta att nästa utmaning ska utspela sig i just Hamburg yppar: "Bloody hell... and I fucking hate the Germans as well!"

Så där ligger du i lä.