måndag 3 oktober 2011

Enkät.

I lördags åkte jag förbi massor av reklamskyltar för City Gross som öppnar på onsdag och bara "Åh, jag vill åka dit! Nu! Vad spännande!" och såg det som månadens höjdpunkt, allra minst.

I dag mailade jag Ica Maxi här i stan och klagade på deras frukt- och gröntavdelning. This is what has become of my life.

Så nu till enkätfrågan: finns det någon som känner sig lika patetisk som jag just nu? Ni kan svara med ett enkelt "nej" också, det går bra.

Själv tänkte jag gå och knyppla eller något. Fast det är ju att ha ett fritidsintresse, och så rolig är jag tydligen inte. Så jag får väl sitta här och dumglo då.

6 kommentarer:

presens sa...

Jag är lika patetisk. Men jag är äldre, så du vinner nog ändå.

MW sa...

Patetisk kanske inte är rätt ord men jag har precis skickat ett mail till ett företag eftersom förare i en bil med deras loggor pekat finger åt mig.

Säger man inte till kan man inte förändra? Sen om det handlar om bilhyfs eller rutten frukt... :)

Ellen sa...

MW - jag har inte ens fått svar än. Irriterande. Det här är ju det mest spännande på hela veckan!

Anonym sa...

Är patetiskt att tvinga sig till att sticka (en sorts handarbete) för att hindra sig själv från att småäta? Isf är jag också patetisk. Men det blir ju lite sköna tröjor...

Ellen sa...

Anonym - If I could, I would. But I can't, so I shan't. Typ.

Det är ju en bra idé ju!

presens sa...

Anonym: Inte det minsta patetiskt. Smart, bra och rationellt.

/virkare