tisdag 22 november 2011

Jag säger ingenting, så har jag ingenting sagt.

Jag har ju (i vanliga fall, när den inte dött genom att bada i kiss) en iphone och har som de flesta andra pushnotiser på den för olika appar. Till exempel facebook. Det innebär att varje gång det händer något på facebook så plingar det till i min telefon: "Hallå! Någon vill dig något. Du är inte avskydd och hatad av alla. Titta hit fort!". Ja alltså, den säger kanske inte exakt så - men det är andemeningen.

Problemet är att den plingar till väldigt ofta ifall man råkar vara i en diskussion på fejjan, eller om man har sagt grattis till någon som fått nytt jobb etc.

Jag tänker inte påstå att jag låter bli att gratta folk på fb bara för att slippa höra plingandet. Det tänker jag inte påstå.

Men.

2 kommentarer:

Terry sa...

Jag har tagit bort de där notisgrejerna. Jag vill ha spänningen i att kolla fejjan och ba: JAG ÄR SEDD!!!!!1 typ.

Malinka sa...

Ta bort notiserna, för fander!