onsdag 14 december 2011

För första gången någonsin!

(I alla fall vad jag kan minnas...)

Jag har hållt ett nyårslöfte! Kommer ni ihåg att jag på nyårsaftonen tog på mig rött läppstift, blev nedskjuten med kommentaren "du ser ut som en clown" av Noa, men ändå vågade mig på att lova att 2011 blev året då jag vågade använda rött läppstift? Tja, nu gör ni det i alla fall.

Och se på fan. Jag har lyckats!


































Jag har det ofta. Jag har det på kvällstid, jag har det på dagtid (och får kommentarer av min mamma om att "det ser lite väl mycket ut det där"), jag har rosarött, jag har knallrött, jag har mörkrött. Jag vågar!

Man kan kanske tycka att det är ett lite väl enkelt nyårslöfte, men då tycker man fel. För mig var det här en jättetröskel att kliva över, men nu är jag ute ur garderoben och är snyggare än någonsin. Om man frågar mig då.

Om man frågar min familj tycker de nog fortfarande att jag ser ut som en clown.

(Nej, jag vet. jag ser inte alls ut som mig själv på den här bilden. Jag blev ju jättebra. Måste snabbt byta profilbild på facebook, som jag gör varje gång jag blir lyckad på kort och vill låtsas inför avlägsna bekanta att jag blivit snyggare på äldre dar!)

6 kommentarer:

Ellen sa...

Dock att till och med på den här suddiga mobilbilden syns det att jag är rynkigaste 27-åringen i landet. Världen?

Tjockalocka sa...

Snygg!
Jag älskar läppstift, borde också avlägga nyårslöfte. Brukade ju ha det jämt, förr!

Åsa sa...

Du är sjukt snygg i rött läppstift, punkt.

Åsa sa...

Du är sjukt snygg i rött läppstift, punkt.

Anonym sa...

Wow! Vilken lång panna du har. Den fortsätter till och med utanför bild.

Ellen sa...

Åsa och Tjockalocka - tack!

Anonym - det är jag och Tyra Banks.