tisdag 24 januari 2012

Dagens önskan.

Att klippa lugg och färga håret chokladbrunt.

Det är ungefär som när jag får för mig att köpa byxor: jag VET att det är en dålig idé, men kan ändå inte låta bli att prova. Så står jag där i provrummet och känner mig dum. Och ful.

Tyvärr finns det inga provrum för frisyrer och färg. Däremot kan man hitta gamla bilder på sig själv med lugg och bara näe, inte igen.








































Det störda är (förutom att jag inte ser ut mig själv på bilden); är att jag ser ut att vara ungefär 10 år yngre än nu. 2.5 år sedan.

Fan vad jag åldras fort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men hallå! var är ju het på bilden och passar apbra i lugg. lugg är det snyggaste jag vet!

Ellen sa...

Oj, tycker du? Jag tycker att jag ser helmärklig ut! Tyvärr.