tisdag 7 februari 2012

Fy vilken dag!

Först krånglade allt i morse, sedan hade några ledningar i vårt elskåp brunnit, så vi fick ta hit en elektriker på kvällen. Sådär lagom kul.

Men! Allt krångel idag kompenserades av att jag äntligen fick träffa min bästa väns lilla son som nu hunnit bli tre månader.

Jag, som väl aldrig trodde att någon av mina vänner skulle ha barn lika gammalt som ett av mina, är så klart överlycklig. Och eftersom det vore typ HUR BRA SOM HELST att dela barnbarn med sin bästa vän har vi så klart bestämt att Majken ska gifta sig med Elias. Om de är gay eller bara inte vill gifta sig med varandra är oviktigt; jag vill fira Fanny och Alexander-jular med min äldsta vän!


Men det är ju inte som att de ser missnöjda ut, eller hur?

(ett rätt långt inlägg utan något egentligt intresse för er, men jag är alltså mycket mycket glad över att hon har fått barn)

Inga kommentarer: