torsdag 23 februari 2012

Nerverna.

Imorgon klockan ett kliver jag på ett tåg och letar reda på en människa jag aldrig träffat förut, för att sedan åka till Sthlm för att träffa tre andra jag heller aldrig träffat förut. Jag är "lite" nervös just nu.

Tänk om jag inte gillar dem? (Inte så troligt.) Tänk om de inte gillar mig? (Lite mer troligt.) Tänk om jag säger något dumt pga nervositet? (Rätt så troligt.) Tänk om jag gör bort mig genom att starta allsång på fyllan och dessutom sjunger falskt och typ Carola? (Väldigt troligt.) Tänk om jag längtar hem och hellre vill mysa med ungarna än dricka vin med sjukt smarta, snygga och roliga kvinnor? (Ha ha ha!)

Det här med att packa en hel resväska för en helg i Stockholm, det är helt rimligt va?

Mvh,
"Vet inte vad hon ska ha på sig"

3 kommentarer:

KatarinaZA sa...

Spännande ... och skoj. Jag åkte till Stockholm i juni förra året och träffade ett gäng människor som jag inte kände IRL (men väl online) ... och det var en höjdare.

Tjockalocka sa...

Kul ju!

Vilken är MGN?

Ellen sa...

Eh, jag är inte så bra på förkortningar. Menar du minsta gemensamma nämnaren? Det vet vi nog knappast själva. FL sen bloggar tror jag.