torsdag 16 februari 2012

Palmer och vit sand.

Jag längtar till värme och utlandet något enormt just nu. Som sagt: jag hatar vintervåren med hela min själ och hjärta och skulle göra nästan vad som helst för att dra härifrån i några veckor.

Men alltså. Vi lever på en lön just nu.

Men drömma går ju!

Jag har aldrig varit i Thailand och jag vet att det har blivit värsta svenneresmålet, men något måste det ju vara som lockar? Så många svenskar kan ju inte ha fel. Så jag vill åka till Thailand. Och gärna andra delar i Asien också. Och så vill jag resa till USA och Florida. Eller varför inte Kap Verde?

Det här med att sälja sin kropp, kan man bli rik på det tror ni?

2 kommentarer:

presens sa...

Ska du simma till Thailand?

Ellen sa...

Nej, jag tänkte flyga klimatsmart. Du vet, i drömmarna finns inga utsläpp!