lördag 5 maj 2012

Missa inte! Världspremiär!

Så... vad har ni gjort idag då? Själv har jag nojat inför hopptävlingen, sålt en vagn, nojat inför hopptävlingen, köpt hoppspö, fikat, spelat in skräckfilmstrailer, nojat inför hopptävlingen, läst nya Galago och vänta... sa jag "spelat in skräckfilmstrailer"? Jodå!

Det ska böjas i tid det som skådisar ska bli, så ungarna fick spela huvudrollerna. Själv har jag birollen som Mamma Med Tjock Arm, och är väl "sådär" nöjd med min insats. Sån tur att jag inte hade en viktig del i historien, framför allt med tanke på hur mörkrädd jag är.

Ja ja, jag ska sluta tjata. Det är klart att ni vill se trailern! Voilá:





Hoppas ni kan sova i natt trots allt!

3 kommentarer:

Tahira Faye sa...

Alltså så himla mysigt! En familj som gör filmsnuttar ihop. Så fint! (Helt allvarligt, jag blev alldeles rörd)

Lovika sa...

Men vad var det för något i rummet?
Det var en bra trailer, man blev ju jättenyfiken!

Anna sa...

Det var fan en bra trailer!!!!!