fredag 13 juli 2012

Ehrm...

Men HJÄLP vad himla melodramatipersonligt det där blev då. Ursäkta för att jag använder bloggen som min personliga dagbok med hjärtan och ditritade små krumelurer och analyser värdiga en sextonåring som precis börjat läsa Psykologi A på gymnasiet.

Nåja, som bonusinfo kan ni få veta att jag just nu dricker vin och ser på Real Housewives of Beverly Hills och hoppas att inget barn vaknar och stör mig i mitt frossande. I serien alltså, inte vinet.

Förresten kan vi ha en bloggtävling där jag lottar ut navelluddet jag hittar när jag ägnar mig åt navelskådning? Inte? Nehej.

3 kommentarer:

JsN sa...

Hoppas de inte stör dig i vindrickandet heller!

Ia sa...

om du placerar navelluddet i en liten glaskupa man kan ha i silver(vadvetjagkansketomguld)halsband kan du nog kränga det för åtskilliga hundralappar!

Ellen sa...

Ia - gud vad smart! Jag ska starta en webshop!

JsN - det gjorde de inte! :-)