måndag 23 juli 2012

Mmm... internetshopping!

Har jag sagt att jag, möjligtvis senast av alla, har upptäckt Ebay? Jorå!

Jag sitter i skrivande stund med fötterna i någon variant av baby foot/footner (dvs en asiatisk fotpeeling; man stoppar fötterna i en doftande påse i två timmar och om några dagar ska fötterna fjälla som fan) och jag har små söta grejer runt omkring i hela huset. Som min nya väska till exempel:






















Och så har jag köpt hårprodukter för en tredjedel av priset, jag har köpt roliga små söta saker till barnen och om jag bara letar tillräckligt bra kanske jag också hittar sommaren som aldrig dök upp här i Sverige.

Nu ska jag bara lära mig att shoppa på Etsy också, så kommer jag eh... ha lite mer saker hemma om ett tag.









2 kommentarer:

Kemie sa...

Jag vill ha väskan! Kan du länka till försäljaren?

Anonym sa...

Först och främst vill jag tacka för ditt tips som räddade min sommar - krämen mot lårskavet! Den är helt fantastisk och värd varenda krona!

Sedan undrar jag var du har beställt hårprodukter från, mitt hår är i stort behov av TLC efter graviditet och amning. Tack på förhand!

Anna