fredag 22 mars 2013

Alla har vi några talanger.

Mina två superkrafter är dessa:

- Att aldrig någonsin bli förstoppad

- Att alltid veta ifall någon (man) är attraherad av mig eller inte.

Det första är ju jäkligt smidigt kan man tycka, vilket jag gör, men det andra hade väl varit en superbra grej ifall jag varit singel. Nu är det bara rätt awkward. För jag har fan aldrig. fel. (Och hur vet jag det då, jo för att de alltid BERÄTTAR det på ena eller andra sättet till slut och det är helt jäkla sjukt att jag alltid har rätt.)

Värdelösa superkrafter ändå. Skulle hellre ha Emmys: att kunna äta hur mycket kladdkaka som helst utan att må illa.

Känns kul ändå att det här är saker jag väljer att skriva om en fredagskväll. Hej och välkommen till min blogg. Den uppdateras sjukt sällan och när jag väl kommer till skott är det DETTA jag avhandlar? Ja ja. Ingen är ju här under pistolhot. Väl?


Inga kommentarer: