onsdag 13 mars 2013

Skrikgråter: EN VERONICA MARS-FILM?? ÄNTLIGEN??

Okej, jag är så exalterad nu att jag inte kommer kunna sova. För första gången kanske en film om Veronica Mars inte bara är en idé eller en facebookgrupps ouppnåeliga önskan, utan en realitet. Läs mer här, på kickstartersidan de har skapat. Eller se bara filmen här nere. Med Logan. LOGAN!

När folk babblar om att det var synd att Firefly lades ner vill jag bara hånskratta. Mmm... visst. Det var tråkigt, men kan vi prata om katastrofen att Veronica Mars bara fick tre säsonger??

Jag analyserar allt i vad de skriver nu. Som hur Kristen avslutar sitt brev på sidan med "LoVe to you ALL" vilket ju måste betyda att hon vill bli ihop med Logan igen va va va?

Ofta att jag kommer kunna sova nu? Det här är ungefär som om Beatles, Abba OCH Spice Girls återförenades och åkte på turné ihop. Så stort!



3 kommentarer:

presens sa...

Va? Måste man välja mellan Firefly och Veronica Mars?! Jag vill ha sju säsonger av varje. Nu.

Sara sa...

Helt fantastiskt inlägg. Gjorde min dag

Anonym sa...

Äntligen! Jag fattar verkligen inte att serien inte fortsatte??? Det är ett stort mysterium.