lördag 7 september 2013

Denna orimliga kärlek.

Jag är så JÄVLA förälskad i Majken. På en larvig nivå. Jag tror att jag säger "du är så söt/underbar/härlig/rolig/fin/knäpp/galen/bäst" ca en miljon gånger per dag. Jag biter henne i kinderna, jag pussar henne på låren, jag bär på henne och kramar henne och gosar in min näsa i hennes nacke där precis bakom örat där hon luktar så gott och jag kan inte slita mig från henne. Totalt förälskad.

Jag vill äta upp henne. Hon tittar på mig och fnissar och säger "DU är underbar mamma, ALLA är underbara!" och jag har svårt för att inte typ... inhalera henne?

Denna ålder är den bästa. Med alla "ja kan fälv" och hysterisk ilska varvat med sockersöta klibbiga pussar och viskar i örat och knubbiga armar runt halsen och andäktiga "ja älska dej osså jättemycke".






2 kommentarer:

Lisa sa...

Men exakt. EXAKT! (Alltså inte exakt som att jag är förälskad i din Majken, jag känner henne ju inte ens, men i min egen lika gamla skitjobbiga sabla ilskna ljuvliga lilla lårbulliga skitroliga varelse? AAAAH!)

Ellen sa...

Vore så pass creepy ändå om du var förälskad i min Majken. :D

Vill liksom typ ÄTA UPP henne bokstavligen? Kommer på mig själv att smaka på henne? Så stört.