tisdag 10 december 2013

Annars då?

- Jag snittar på sju lussebullar om dagen. Jag älskar lussebullar nästan mer än mina barn. Obs! Nästan!

- Nämen direkt efter att jag lyckats undvika magsjukan drabbas jag av dunderförkylning istället. Kul.

- Vi har börjat titta på Scandal, någon mer som ser? Tycker den är skitbra förutom att presidenten är så jävla trist och har svårt att köpa att någon som ska föreställa god och vit riddare också är republikan som Olivia alltså är?! Bästa karaktären är ju annars Millie, såhär en säsong in i serien.

- Huset är fortfarande inte sålt. Vi hoppas på bättre aktivitet på fronten efter jul och nyår.

- Vi har varit och hälsat på barnens nya skola och jag tycker det verkar jättebra och snart ska vi titta på lägenheten igen och jag är så orolig att den ska vara jätteful?

- Mitt Roller Derby-lag samlar in pengar till musikhjälpen. Skänk ett bidrag här eller leta upp mig på stan på torsdag då jag går med bössa.

- På lördag ska jag och barnen (och min man, men han ska döma en match) till Stockholm. Något vi borde passa på att göra/titta på? Tänkte mest strosa och köpa lite julklappar. Alternativt få ett psykbryt över att hantera gnälliga barn i en storstad, det beror lite på sådär.

Det var väl det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag avundas dig som har kvar scandals!
JsN