söndag 1 december 2013

Helgen som gick.

Jag hade tänkt fylla ett inlägg med bilder nu. Snyggbilder från när jag gick ut och dansade i fredags, mysbilder från min och Majkens sköna lediga dag i fredags, familjerbilder från adventshelgen. Men näe. Jag orkar inte.

Det finns massor av adventskalendrar i bloggarna nu. Folk ska tävla ut priser, de ska blogga efter rubriker och den ena bloggen övertrumfar den andra. Vi ska ha en till husvisning på tisdag, min man är borta tis-tors, fyller år på fredag, är borta på lördag igen och här ligger jag i soffan och mår illa och misstänker magsjuka. Så jag tror att det där med specialbloggande i december, det tar jag och skiter i.

Men jag var snygg i fredags, det var jag.

1 kommentar:

Kerstin sa...

Jag tycker du ska blogga som vanligt istället för det är ju det du gör bäst :-) Jag är inte förtjust i bloggtävlingar ändå. Krya på dig, hoppas det inte är magsjuka!