torsdag 23 januari 2014

På lördag smäller det!

Jag ska ÄNTLIGEN få ha mina nya fina strumpbyxor som enligt min man både är för sexiga och får mig att se ut som en tolvåring? Jag gick INTE vidare med hur han tänkte där kan jag ju säga, men eftersom jag har kläckt ur mig saker som "vad många svenska guldmedaljörer det är under SM-veckan" ska jag inte döma för hårt.

Äntligen strumpbyxedags med andra ord. Och ja, så är jag ju anlitad (!) för att köra standup (!!) på en fest för ca 150 personer (!!!) på lördag. Det också. Det är ju också rätt kul, coolt och bra.

Men ändå. Strumpbyxor och kort klänning. Trumfar det mesta.

1 kommentar:

Siri sa...

Haha, jag satt också och kollade på något under SM-veckan och var fascinerad över hur bra det gick för svenskarna. Tills jag förstod att det var just SM-veckan... Verkar sitta i blodet det där :)