söndag 2 mars 2014

*fixar och donar*

Herregud vad trött jag är. Hela dagen igår och halva dagen idag (förmiddagen ägnades åt fotbollscup) har vi skruvat hyllor och lampor och fler hyllor och allt sånt som man blir jättejättetrött av. Det tar sakta form, det gör det, men det är mycket kvar eftersom varenda vägg är tjock betong som man inte direkt bara slår in en spik i.

Jag är för trött för att skriva något, så här får ni lite bilder. Ni som följer mig på instagram har sett dem förut, ni andra får se det som ett litet smakprov på hur det ser ut hemma hos oss.






Nota bene: sänggaveln har vi byggt själva! Vadderad och härlig. Det saknas lite knappar bara, sen är den helt klar.

Också: jag hade tänkt att när vi flyttade till stan skulle jag INTE ha massa pastell, mönster och sådär. Det skulle vara lite avskalat, vitt, klassiskt ni vet? STILIGT? Ha ha ha, gick ju bra. Jag tror att mitt blod är pastellfärgat. 



1 kommentar:

Kerstin sa...

Så himla fint ni får det :-) Är väldigt förtjust i retrotapeten med stringhyllan, går igång på det mönstret varenda gång :-)

Snygg sänggavel!! Byggde en sån förra året åt dottern och det blev väldigt mysigt med vadderingen och bonus att vi kunde justera höjden vid vårt snedtak där alla andra sänggavlar var för höga :-)