måndag 7 april 2014

Den sista timmen på rätt sida

Så pass melodramatisk nu. Någon halvtimme kvar som 29, sen är den här. 30-årsdagen. 

Jag kan inte blogga ordentligt eftersom jag bara har internet på telefonen, men jag tänker att den riktiga trettioårskrisen är lite pausad. Nu är det mest slentrian av nåt slag. Eller så är det så att jag imorgon vaknar grå, gammal och utan livslust, men det tror jag inte. Främst för att jag bokat in en svindyr massage som jag inte tänker missa. 

En av ungarnas möss lyckades rymma ikväll. Jag hörde pipande från Noas rum, gick in och hittade en mus på elementet och vår katt under. Jag måste ha kommit i precis rätt stund. Så jag tänker att visst, jag är ingen ungdom längre. Men mina livsutsikter ser ju jävligt mycket bättre ut än musens i alla fall. 

Inga kommentarer: