måndag 30 mars 2015

Sjuk och krypet i kroppen.

Så jag var sjuk onsdag, torsdag och fredag. Ordentligt sjuk. Och sedan hade jag sen länge en resa till Göteborg inplanerad så jag tvingade mig själv att bli frisk och åkte dit. Och var så klart egentligen sjuk fortfarande, men det gick. Tills det inte gick längre och här är jag nu. Sjuk igen.

Och helgen var helt underbar. Sådär härlig att jag redan på lördag förmiddag var ledsen över att behöva åka hem igen. Jag träffade människor jag älskar och jag dansade och sjöng mig hes till en spellista som heter "Alla män ska dö!" och jag gick ut och svettades på dansgolvet på ett ställe med bara 18-åringar och allt var så bra.

Och nu är jag sjuk och hemma med ett barn som är så jävla arg på mig att han har rymt två gånger och kallat mig en massa elaka saker däremellan. Det behöver städas och handlas mat och följas till träningar och jag får panik på att vara fast hemma när det regnar och jag mår dåligt och blir utskälld för att jag säger nej till att spela hela dagen. Vill bara bort.

Det har varit alldeles för mycket sjukdomar på sistone. Det tär så jäkla mycket. Nu vill jag bli frisk och ha vår. Tur att det är påsk snart i alla fall.




Inga kommentarer: