tisdag 23 juni 2015

Semester och bloggdöd

Det är OHYGGLIGT jobbigt att släpa sig upp på morgonen när resten av familjen redan har gått på semester. Verkligen tortyr. Men nu är det bara en morgon kvar, och på torsdag vaknar jag istället i Grekland. Ja, det är okej att hata mig.

För att inte bloggen ska dö helt under sommaren tar jag gärna emot önskerubriker. Ifall det finns nån kvar som läser här? Ni som gör det i alla fall (you few, you happy few, you band of brothers) ni kan väl göra en oinspirerad stackare en tjänst och lämna rubrikförslag i kommentarsfältet och så skriver jag ett inlägg baserat på den rubriken.

Deal?

Annars kommer det bara bli mobilinlägg med stränder och god mat och såna bloggar är ju pisstråkiga att läsa. Så leverera nu please.


6 kommentarer:

Johanna S sa...

Varför tre barn?
Fördelar med att bo i stan jämfört med landet
Det bästa med vår sommarstuga är...
Godaste maten i Grekland?
Bästa besöksmålet i Örebro är .... därför att....
Bästa boken i sommar
Bästa barnboken i sommar
När jag blir stor ska jag bli...

Eller vad som helst om Birro eller liknande personlighet som slänger ur sig något dumt :-)

Återkommer om jag kommer på några tyngre viktigare ämnen, men hjärna har gått på semester.

Anonym sa...

Vad önskar du att du hade vetat om att få barn (fick just barn)?

Jessie sa...

Om jag var Elsa Billgren för en dag.
En blogg alla borde läsa.
Om jag bara fick lära mina barn en sak.
Mitt bästa hångelminne.
Så upptäckte jag feminismen.

Ska bli kul att läsa! <3

presens sa...

Jag har precis läst igenom en massa gamla inlägg, och jag saknar Ellens föräldraskola.

Rebecka sa...

Ja Ellens föräldraskola!
Veckans serie
Din beef med Cissi Wallin
Roller derby - hur kom du på det och hur vågade di dig dit?
Din feministiska resa

Ikka sa...

Ooookej mina önskningar
"Fixa ett jämställt förhållande i 10 enkla steg"
"Vi flyttade från villan - du kommer aldrig tro vad som hände sen!"
"De här bloggarna får mig att tro på mänskligheten"
"Öppet brev till er som gifter er/döper barn i kyrka pga "fint""
"Det här jobbrelaterade får mig att tro på demokrati"
"Det här jobbrelaterade får mig att tvivla på demokrati"
"När det här händer tar jag genast (vägrar jag ta) diskussionen om jämställdhet/genus"