torsdag 21 januari 2016

Blä x 100000000

Men SJÄLVKLART blev jag smittad av ungarna. Såklart. Har tillbringat dagen i sängen och på toaletten och har först nu släpat mig upp till soffan. Varför? Well, självklart lyckades jag också pricka in magsjukan med att ha deadline på ledare imorgon. Så jag har suttit här och sippat cola och skrivit. Ni måste ändå erkänna att det är rätt imponerande?

Imorgon tänker jag sova. Och vabba. Emmy är den enda som fortfarande är sjuk (eller ja, karens då), så vi får ta hand om varandra.

I lördags, innan jag blev sjuk, var det dock två bra saker: 1) Jag gick på premiären av Befrielsefronten som spelas på Örebro länsteater, och den var så fruktansvärt bra. Det var... wow. En upplevelse. Det var slag i magen, gråt och rysningar. Och väldigt mycket skratt. Har ni möjlighet, så se den. Och så nummer 2) Jag var väldigt snygg i håret. I julklapp önskade jag mig, och fick, värmerullar till håret. Detta är ett mirakel för mitt mesiga tokplatta hår. Jag rullar upp håret, har i rullarna tills de svalnat, tar ur rullarna och har hollywoodswall á la de gamla filmstjärnorna. Jag älskar det!

Så tja, här fick ni tre tips i ett inlägg:

- Bli inte magsjuka, då är ni dumma. Eller självmordsbenägna.
- Gå och se "Befrielsefronten".
- Köp värmerullar till håret. Mina är av märket Remington.

Här får ni bildbevis på hår. Jag tror att ni slipper bildbevis på magsjuka va?






3 kommentarer:

Kerstin sa...

Hurra för fantastiskt hår och diss på magsjukan! Skönt att du känner dig bättre. Hade magsjuk son här för några dagar sedan, vågar fortfarande inte räkna med att jag har klarat mig....

Jennie Cato sa...

Mycket snyggt! Håller lockarna?
Jag minns att mina aldrig höll merän någon timme. Kass hårkvalitet kanske. :-(

Ellen sa...

Jag tycker att de håller bra. Man får inte spraya för mkt hårspray bara, och ju längre man kan ha rullarna i desto bättre.